Τρίτη 20 Μαΐου 2014

Το μη εκλόγιμο εκλογικό προφίλ μου...

Το εκλογικό αποτέλεσμα στον Δήμο Παπάγου- Χολαργού για τον συνδυασμό "Μαζί για την Πόλη μας" που είχα την τιμή να συμμετάσχω, με υποψήφιο Δήμαρχο τον Ηλία Αποστολόπουλο ήταν πολύ καλό και πιστεύω ότι την επόμενη Κυριακή θα είναι η νέα Δημοτική Αρχή. Η συμμετοχή μου στον συνδυασμό ήταν μια καλή εμπειρία εκλογικής διαδικασίας και ταυτόχρονα ένα «πείραμα» το οποίο δεν ήταν ιδιαίτερα επιτυχές βάσει των πρόσφατων αποτελεσμάτων της σταυροδοσίας. Και το ονομάζω "πείραμα" επειδή πραγματικά πειραματίστηκα να θέσω εαυτόν σε υποψηφιότητα βασιζόμενη κυρίως σε σύγχρονες μεθόδους προεκλογικής κίνησης, όπως διαδίκτυο, ιστοσελίδα, ηλεκτρονικό ταχυδρομείο και ότι προσέφερε η σύγχρονη τεχνολογία. Νόμισα ότι με το προφίλ αυτό θα μπορούσα να προσελκύσω ψηφοφόρους των δικών μου πεποιθήσεων, που δεν έχουν ανοχή για μεθόδους παλαιάς κοπής, γνωστές τοις πάσι, εφόσον τις βιώνουμε εξ απαλών ονύχων… Χωρίς βέβαια να μέμφομαι όσους τις χρησιμοποιούν. Είναι αναφαίρετο δικαίωμα του καθενός να χρησιμοποιεί τα μέσα που αποδέχεται και τον εκφράζουν ως άτομο. Κλείνοντας θα ήθελα να ευχαριστήσω θερμά τους λίγους που με τίμησαν με την ψήφο τους και αποδέχθηκαν την οικολογική μου κίνηση χωρίς φυλλάδια και σταυρωμένα ψηφοδέλτια και να ζητήσω την επιείκειά τους που δεν θα μου δοθεί η δυνατότητα να προσφέρω στον Δήμο μας αυτά που θα μπορούσα. Εύχομαι καλή επιτυχία στους εκλεγμένους Συνυποψηφίους και καλή δύναμη στο έργο τους.

Δεν υπάρχουν σχόλια: